Followers

Thursday, September 5, 2019

PENGENALAN DIRI

Assalamualaikum dan selamat sejahtera..

Nama saya Nur Alia Farhana binti Zulkifli lebih dikenali dengan panggilan Alia atau Yaa. Sekarang saya berusia 18 tahun. Kampung halaman sya di Tanah Merah, Kelantan dan sekarang saya sedang belajar di Universiti Pendidikan Sultan Idris (UPSI) 

Sekolah pertama saya ialah di Tadika Perpaduan Kampung Sat selama setahun, seterusnya saya melanjutkan pelajaran saya ke Sekolah Kebangsaan Tanah Merah 1 selama 6 tahun kemudian saya meneruskan pelajaran saya ke Sekolah Menengah Kebangsaan Dato Mahmud Paduka Raja 2 selama 5 tahun dan sekarang saya berada di UPSI..

Saya merupakan anak yang pertama daripada 7 orang adik beradik. Saya mempunyai 4 adik perempuan dan 2 orang adik lelaki.

Hasil carian imej untuk smkdato mahmud 2
SMK DATO MAHMUD PADUKA RAJA 2

Hasil carian imej untuk SK TANAH MERAH 1
SK TANAH MERAH 1


Hasil carian imej untuk upsi
UNIVERSITI PENDIDIKAN SULTAN IDRIS

No comments:

Post a Comment

BUAH-BUAHAN TEMPATAN

BUAH-BUAHAN TEMPATAN 1.BELIMBING BELIMBING MERUPAKAN BUAH YANG SELALU BERWARNA HIJAU PUCUK PISANG. AMAT MANIS DIMAKAN DAN SEDAP DIBUAT ...